Energi..

Det ordet hittar jag inte någonstans idag..hade snälla barn som lät mig ligga och dra mig till 8.30..Bolibompa på tv och myys!!Fluktade lite på programmet mellan snarkningarna jag med!!

Sen blev det frukost och vi pratade lite grann om vad vi skulle göra idag..fick inga förslag, så än så länge sitter vi här hemma och ritar och målar..vi har målat i böcker och sen har jag ritat av hela Lærke på en rulle med papper..vilket konstverk det blev..dessutom så har hon småmönstrat på sig idag så jag fick lite huvudbry!!
Men Lærke tyckte att jag var jätteduktig som kunde måla näsor iaf =)
Vill inte gärna ta en promenad till byn..det blåser så in i vassen..tror inte att det blivit någon skön promenad..nä ist får vi gå ut i trädgården en stund och räffsa löv..

När Jens kommer hem så blir det en tur till IKEA..mina doftljus är slut och köttbullarna lockar =)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter mysigt, tänkte på er idag när jag cyklade till jobb, det regnade och blåste. Skönt att ni slapp ta er till Linda idag.

Kram Mamma

2010-11-03 @ 17:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0