En gång till..

Jobbet har gått bra dom senaste dagarna..har fått upp en god kontakt med chefen och arbetsledaren angående hur jag har mått och hur jag mår!!Måste ju bara tillägga att en bättre chef kan man nog inte hitta..hon förstår oss och vill verkligen vårt bästa!!Och suverän på att hitta lösningar som ska hjälpa oss alla i vårt jobb!!
Så nu får vi se om det kan bli lättare för mig med dom ändringarna vi ska göra...

Vad har vi annars gjort..nja inte så mycket faktiskt..mest varit hemma och myst med tända ljus och tv som sällskap..inget kul väder att vara ute i..blåst och regn..nää fyy bättre att sitta inne och mysa!!

Idag har jag varit ledig och vi har varit nere i byn och handlat..det var det enda som stod på schemat och det kunde vi bocka av!!En maskin med tvätt lyckades jag få undan..men mest har vi ritat en massa teckningar och umgåtts!!
Barnen har inte varit på sina soligaste humör och kivats och bråkat omvartannat..så när Jens kom hem var det INTE en munter familj han fick träffa!!

Barnen ligger och sussar sött och det ska jag med snart!!

Helgen bjuder på jobb och kalas än en gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0