Vad har hänt??

Joo så mycket som att en hel helg har passerat och vi är nu redan inne på onsdag!!
Fredagen var det ju jobb..så jag missade lets dance och fredagsmys med familjen..skit trist att behöva jobba helger..
Ryggen klarade sig tills lördag efter jobb..jag kunde knappt gå och hade så sjukt ont att jag grät..Jens var på väg till akuten med mig..men massage,krämer och värme..och lugn och ro..det lindrade det värsta!!Mamma hade båda barnen ute på vift så jag kunde ta det lugnt och vila =) Tack mamma!!
Lördagen gjorde vi så lite som möjligt på kvällen..jag intog soffläge efter maten och ett gott glas vin!!Jens tog nattningar och ställde fram godsaker på bordet!!Tänk så bra jag har det =)

Söndagen så fanns det inte allt för mycket att hitta på..jag gick bara och väntade på att kl skulle slå jobb..men lyckades att plocka undan och tvätta en maskin iaf..tog panodil på morgonen för att slippa få extrema ryggbesvär!!

Måndagen var det jobb IGEN!!!Så tråkigt efter en hel helg..Men när jag kom hem så fick jag besök av Lina och pågarna så dagen blev ganska bra iaf =) Dom stannade på middag..lyxig sådan..Falukorv och makaroner..med livets sås : Ketchup!! Haha!!Trevligt med besök..och dessutom så fick hon ju sett Lærkes rum med!!

Tisdagen var jag ledig och den dagen spenderades hemma hos Catarina..lite snack och fika och prat om hennes 30 års fest som gåt av stapeln på lördag =)
Planering av kläder och annat skit som tjejer bryr sig om =)

Skulle egentligen varit på BVC med Lilia som skulle få sin vaccination men flickebarnet är fortfarande störtförkyld så det blidde inget!! =( Nu får jag vänta x antal veckor innan det blir hennes tur igen!!

Idag ska jag jobba kväll..så nu sitter man bara och väntar ut tiden igen!!Men 2st barn ska få kläder,borsta både hår och tänder + att få alla ytterkläder på sig..det ni..det är inte alltid det lättaste =)

Saknar att få prata med syster..ska se om jag kan ringa dig ikväll från jobb!!Ta igen alla dagar som min telefon har varit ur funktion..men imorgon har jag blivit lovad att den skulle komma igång..BRA VA???!!!

Ha en alldeles underbar dag!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0