Freitag...

Härliga,härliga fredag..ja om det inte hade varit för att jag skulle jobba...final i lets dance och allt!!
Idag lämnar jag barnen tidigt hos dagmamman..dom ska gå ut på landet och mysa..och eftersom körkortet inte existerar i min plånbok så får dom lämnas tidigare!!

Idag har jag redan hunnit med en del..diskmaskinen är igång och barnen är klara!!När jag lämnat blir det till att sticka och handla till resten av familjen som i vanlig ordning ska ha fredagsmys..utan mig..buuhuuu!!
När jag sedan kommer hem så ska det städas..på med bra musik på spotify och upp med volymen...ska bli skönt att kunna ordna och dona i lugn och ro..

Kl 13.45 får jag bege mig till jobb för att fortsätta att ordna och dona..igår planterade jag om en massa sticklingar som jag tagit från en massa blommor runt om i huset =)
Idag har jag inga sådana projekt men kan säkert hitta på något när jag väl är på plats!!

Lördagen ska jag också jobba..dagpass..så gympan hoppas jag att någon annan vänlig själ kan fixa..typ mamma!! =)

Ni får ha en fin dag!!


Kramar

Kommentarer
Postat av: mamma

Självklart. Jag hämtar upp henne vid halv 11, Hon vill väl cykla dit, antar jag?

2010-03-26 @ 17:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0