Tänder...igen

Jag har stött på tandläkaren från helvetet..fyyy så otrevlig prick!!Han och jag hade noll kemi och han var så otrevlig att jag låg och grät i stolen..får dom uppföra sig hur som helst eller??Jaja..jag hade ont i en tand..igen..och denna gången var smärtan så in i vasen hemsk att jag inte kunde koncentrera mig på något alls..jag knaprade piller så in i vassen och det var inte alla gånger dom hjälpte heller =(
Jag ringde till folktandvården här i byn och fick en akut tid..tack och lov!!
Så nu är tanden lagad..MEN smärtan i örat finns fortfarande kvar..så jag hade inget annat val än att ringa vårdcentralen idag och få en tid för att kolla om jag hade fått en öroninflammation..men NEJ..vätska bakom örat och det enda hon kunde ge mig var näsdroppar från apoteket och det "tipset" kostade mig 120 kronor!!!
Åååhhh blir så irriterad!!

Dessutom ligger jag i fight med Försäkringskassan..dom skulle betalt ut pengar till mig den 28 december..tror ni att dom kommit????NEJ..nu har jag ringt dom 7ggr och ingenting händer..vad sysslar dom med egentligen???hur svårt kan det vara att betala ut lite pengar till mig som har rätt till dom???Skit tråkigt är det ialla fall..hela livet står liksom på vänt!!
Får väl ringa dom imorgon igen och se om man får en vettig person i luren!!

Idag har jag jobbat och stått i..och när jag väl var hemma efter läkar besök och hämtning av barn så var det bara till att ställa sig vid spisen för att sedan förflytta sig till tvättmaskinen,för att sedan förflytta sig till matborden och so on...
Jag har fixat inför resan till Gnarp på torsdag..allt ska bara ner i väskorna..och barnens ytterkläder ska tvättas imorgon när vi kommit hem så dom hinner torka tills taxin kommer och hämtar oss!!Åååhhhh vad jag längtar..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0