Rese år..

Ja allt bara flyter på och jag känner mig glad och tillfreds med det mesta!!Ja förutom då att mina gaddar ger mig problem..får ont i den ena tanden efter den andra..inte ok!!Så imorgon ska jag ringa till tannapregaren och få en tid till rotfyllning...fyyy det kommer kosta skjortan =(

Meen bättre att ha det fixat innan jag åker till Gnarp..vill inte sitta på Mios kalas och ha ont..nä då vill jag kunna sjunga och sitta och titta på mina fina systerbarn och riktigt njuta av min tid där uppe =)
Vi ska åka pulka och naturligtvis åka till det förbenade stallet..haha!!

Och när jag kommit hem från Norrlands vita skogar så ska jag bara jobba 4 dagar innan väskan ska packas för ytterligare en resa..fast då bär det av mot betydligt varmare breddgrader..närmare bestämt Egypten och Sharm el sheik...goooootttttt!!!Sol och bad..njuta av livet och komma hem utvilad och med nya krafter att ta hand om och älska min alldeles underbara familj!!
För detta ska ni veta att detta unnar min man mig jättemycke..klart att jag ska åka!!Och han ser fram emot att få vara pappa på heltid och lämna och hämta barnen..äta precis vad dom vill utan att kräsna Emelie kommer ivägen =) och jag är såååå glad att han känner så..finns nog en hel del män där ute som inte hade pallat eller ens velat detta!!

Nu ska jag ta ett bad och läsa en tidning!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: vera

Ooooh, vad mysigt med resan:)

Nice!! kram!

2010-01-11 @ 00:07:29
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Här uppe räknar barnen ner till att ni kommer, dom längtar såå..

Klart att du är värd resan, det är vi alla, med eller utan barn, någon gång ibland. Det är sådant som får en att känna sig levande.



Kramisar..

2010-01-11 @ 10:34:48
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0