Gästbloggning nr 2

Nu är det 5 dagar sen min syster satte sig på planet som drog iväg till Egypten. Jag vet att hon har det bra för jag har fått både sms & röstmeddelande, visseligen mest för att reta mig för att jag sitter här hemma i Sverige medans hon har det gött i värmen, men ändå. Har fått en underlig känsla av hon ger igen sen jag & Tove var iväg.
 
Fast det känns ändå tomt på nått vis. Ingen syster som gör statusuppdateringar på fejjan. Ingen syster som ringer bara för att hon inte har något annat att göra. Det är inte lönt att kika in på hennes blogg & se vad dom har haft för sig nere i Skåne, för den enda som skriver här är jag själv & tro det eller ej, men i mitt eget liv vet jag vad som händer.
Konstigt hur man kan sakna en människa. Det är ju inte så att vi bor grannar längre & går på fik flera gånger i veckan som vi gjorde när Loppan & Lärke hade kommit till världen. Men ändå saknar jag att ha henne i vardagen.
Hoppas att du har en fortsatt härlig semester siss. Välkommen hem på måndag igen.

Kramar från AnnSofie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0