Vardag..tråkiga vardag!!

Barnen är små sjuka..eller lite bättre är dom nu..men jag är hemma idag med så jag vet att dom är friska när dom ska tillbaka!!
Mina änglar..mitt liv!!

Vardagen lunkar på och jag är såå fed up!!Lite spänning nu hade inte skadat..

Vi har fått ordning på Lärkes rum nu..fint blev det..nu ska det bara målas om och nya tavlor på väggarna..kanske något hon kan önska sig i födelsedags present??!!För min stora tjej ska ju fylla hela 5 år..vad hände??
Lilias rum har jag inte en aning om vad jag ska hitta på med..hon är ju fortfarande så liten och leker mest på storasysters rum..
Igår var dom uppe och lekte själv en timme..jag hörde hur det bumpade och stampades där uppe..men tänkte att så länge ingen av dom skriker,e ledsna eller arga så lämnade jag dom ifred!!
Och när jag sedan kom upp på ovanvåningen så hade dom möblerat om ALLT där uppe =) alla Lilias saker stod på Lärkes rum och trärtom!!Haha..som jag skrattade..men det var bara att ställa tillbaka allt och se glad ut!! =)

Idag ska vi nog leka med Catarina och Emilia..en mys dag!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0