VAB..

Ska barnet aldrig bli friskt???Det börjar bli aningens frustrerande att gå hemma och vabba nu..speciellt efterson flickebarnet är så gnällig och skriker för minsta lilla..
Men igår blev jag verkligen nervös..då hade hon inte kissat mer än max 2ggr på mååånga timmar..så jag ringde till 1177 och pratade med dom!!
Och naturligtvis fick vi åka in för att kolla upp henne...
Mamma och pappa kom hem och satt hos Lærke liten så att vi andra kunde åka in..
I "luckan" satt en helt underbar tjej som verkligen förklarade och testade henne..så vi kunde faktiskt åka hem igen utan att ha träffat läkare..
Så nu ska vi "tvinga" i henne dricka och små,små mängder med mat..och har hon inte blivit bättre inom ett par dagar så är det in igen =(
BLI FRISK!!!

Annars idag så händer det väl inte så värst mycke..ska ringa tråkiga samtal och hoppas på att pengarna räcker när jag ska betala räkningarna =)
Och att det blir över =)

Ni alla får ha en fin dag!!

Och Vera:Se till och få ut lilleman nu va!!?? =)

Kramar

Kommentarer
Postat av: vera

läste på fejjan att Lilia e på bättrings väg å det e ju väldigt skönt att höra!! Man blir så orolig över sina små!!

Ja, nu har jag sagt till Kalle på skarpen men han

verkar inte lyssna på sin mamma så speciellt mycket ghaa!!

2010-02-25 @ 14:34:01
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0