Nära nu!

Idag kommer syster yster hem från Egypten, hon sitter på flyget just nu. Inte för att jag kommer att träffa henne, men jag kan iallafall ringa henne när jag vill & jag misstänker att hon kommer att falla tillbax i gamla vanor & ringa mig ungefär en gång om dagen. Dom dagarna hon inte hör av sig så blir jag nästan orolig. Sån tur är finns då Fejjan, där kan jag hålla koll på henne. För det är ju det storasystrar gör, håller koll. Småsyskon är inte att lita på allltid, hehe.

Så nästa inlägg i Syrrans blogg får hon stå för själv. Personligen så kräver jag här & nu att det inlägget ska vara fullt av härliga semesterbilder så att vi alla kan få i oss lite solljus. Tänker att vi kanske klarar oss till våren & sommaren då som för tillfället känns väldigt långt bort.



Kramar från AnnSofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0