Här händer det grejjer =)

Jaa..min man har fått frispel och tar allt jobb ifrån mig..han städar och tvättar och har sig..skitbra i min mening =) Så igår när jag kom hem från jobb så hade han tvättat mina köksgardiner och strukit dom och dessutom hängt upp dom!!OCH lag en ny duk på bordet!!Jaa och en hel massa till...

Nu har vi påbörjat projekt Lærkes rum..jag har sytt gardiner till hennes säng..coh fått upp dom..superglad blev hon och skulle genast in och gömma sig!!Jens började att måla en av hennes väggar..det krävs ju en del lager för att täcka lila =) så nu ska hennes rum bli vitt för det första och sen ska vi måla ngn rosa fondvägg!!Kommer bli kanoners...

Trappan är nu också helt klar och vi ska sätta upp hyllorna där och förstora lite foto på barnen att ställa där..sååå kul när det händer saker!!
Vi fick även rensat bland alla jäkla papper som ligger överallt..så nu sitter allt fint i sina pärmar och allt annat har jag skickat!!

Idag är jag hemma med ett styck sjukt barn..och jag hade tur...hon sov ända tills kl 8.20..det gillar jag!!Så nu sitter jag här och hon sitter med välling framför Musses Klubbhus..

Funderar över vad jag kan hitta på idag..ja med ett barn på höften då...

Ha en trevlig dag!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: vera

Ja det e såå himla roligt att göra om i hemmet:)

Nu får vi snart ses på en kopp Kaffe:)

Kramis

2010-02-23 @ 22:20:18
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Var har du hittat din man? En sån vill jag med ha.... Kul att förnya lite hemma.

2010-02-24 @ 12:00:59
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0