Livstecken..

Jag har inte haft en tanke på att sätta rader här då julklappsinhandling har upptagit mestadelen av tiden..men vi är klara!!Eller nja..så gott som iaf..lite små saker som ska fixas men det gör vi julafton =)

Kvällen har spenderats på jobb med allt vad det innebär..tröööttsamt!!Men nu är jag hemma iaf..Syster med barn är hos mamma och pappa och det hade jag gärna med varit..men jobbet ska besökas imorgon med så det blir att gå och lägga sig i tid!!Men imorgon efter 14 SKA jag träffa dom =) Längar!!

Jag lär väl inte titta in här förrens efter Jul nu så..EN RIKTIGT GOD JUL!!

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: vera

Å en riktigt God Jul på er oxå, Lova YA <3

2010-12-23 @ 00:38:19
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0