Ledig tid...

Är inte alltid så rolig..

Idag skulle barnen lämnas kl 9.00 för att dom skulle ner till Vellinge Blomman för att titta på alla tomtarna =)

Upp i ottan för att hinna till statoil där bussen skulle gå ifrån..Lærke var super duktig på att gå hela vägen..vi tog vägen som går där mormor I och morfar N bor för att se om vi kunde skymta dom i fönstret..och Yes där stod Mormor I på balkan..vi vinkade en liten stund och gick sedan vidare..
Bussen kom och alla barnen blev eld och lågor =) vinke,vink till barnen och jag begav mig mot byn för att uträtta lite ärenden =)

Jag stack till Toppen och fixade det som Jens behövde till middagen till ikväll..och sen var det tänkt att jag skulle gå till banken,men kl var inte så mycket och jag frös r*ven av mig..så jag cyklade hem och tog mig en kopp kaffe framför fejjan =)

Nu har jag lyckats att prata bort en timme i telefon med Lina,egentligen skulle jag haft ringt mormor I och morfar N och sagt till dom att julklapparna har hamnat på kontot =)
Jag ringer en annan dag..för nu helt plötsligt så kom jag på att jag börjar jobba kl 13 ist för 13.45 så jag fick lite brådis!!

Mina plåtar till ugnen är iaf rena för dom blev prioriterade idag minsann =)

Ha en skön kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0