Fullspäckad..

Ja en fullspäckad vecka och påskhelg har jag verkligen haft..men kul och mysig!!

Me and I partyt gick jättebra..men det blev inget shoppande för min del..skulle kunna ha haft köpt hur mycket som helst då denna kollektionen verkligen bar för flickor och deras mammor..
Hemma hos Lotta såg det inte alls ut som jag ¨väntat  mig.. =) Man målar upp en bild oftast om hur folk har det..eller ja jag gör det iaf..skit snyggt hade dom..ett gammalt hus som dom renoverat till modernt inne fast med gammat touch..bjälkar och annat mys..tänk om man kunde fått göra det någon gång =) Tack för att jag fick komma..

Sen blev det till att jobba både tis,ons och torsdad..jättetrist då AnnSofie med familj var nere..men jag har inte mycket semester att ta ut och vill spara på den till sommaren..då vi förhoppningsvis kan åka upp till dom och se hur dom numera ska bo..myyycket nyfiken där med =)
Lærke och Lilia fick iaf en tur på Vellinge blomman med sina kusiner och Moster och Tove..mysigt verkade dom ha haft..
Bara en liten incident med Lilias napp..hon tappade den hos Koi fiskarna i deras damm =) Bara att fiska upp och koka..

Fredagen åkte vi upp till Ullared..jag och mannen..vi hade det jättemysigt och hann prata om en massa på vägen upp..och helt plötsligt fick jag ett sms om att Kristinas och Mickes tredje ängel kommit till världen..GRATTIS!!
Vi var uppe omkring 10.00 och gick loss bland shampoo och balsam och rengörings medel =) Jag hittade en hel del till barnen..och jag kunde kryssa av massa på lappen =)
Lærke och Lilia fick vars en ny jacka med nya överdrags byxor till..regnkläder och trosor!!Ja och en hel massa annat smått och gott!!
Jag lyckades hitta några tunikor och koftor och underkläder..en hel drös!!Kunde kasta nästan alla par trosor och bh:ar =)
Och Jens fyndade kalsonger och annat välbehövligt!!Vi hade en jätte trevlig dag jag och mannen..
Vi hämtade hem Lilia från mamma och pappa och lite senare kom AnnSofie,Tove och Lova och skulle lämna Lærke..och dom stannade och mös med godis och annat gott!!
Lördagen så var det påskuppehåll på gympan..skönt..kände inte riktigt för att vara så energisk just denna helgen..vi klädde ist på oss och stack ner till shoe shop och fyndade ett par stövlar till Lærke..exakt likadana som mina..snacka om att hon blev mallig =) Dom skulle hon ju genast ha på sig..

Vi stack in till Skopunkten med..dom hade inte såna gympa dojjor till barnen som vi var ute efter i Vellinge..men det hade dom på skopunkten =) Så nu har alla tjejer i familjen nästan likadana gympadojjor =)
Barnen fick vars 2 par..ett par till dagmamman och ett par till lite utflykter med familjen..dessutom hittde jag ett par nya jobbskor..inte en dag för tidigt =) Tack för skorna mamma och pappa!!

Kl 16.00 var det tid för Circus i Höllviken..vi stack ner och intog våra platser..jätte trevligt..men Lilia var i minsta laget..hon satt bara stilla när det var hundar och hästar i manegen..den andra tiden fick jag och Jens byta av varandra och springa rundor!!
Men huvudsaken var att vi var tillsammans och hade det mysigt..och än en gång..Tack mamma!!

På kvällen käkade vi gott och jag unnade mig både ett och två glas vin =)

Idag söndag så var det dags för Olivers kalas och det skulle han ha på kulhuset i Trelleborg..en jätte bra ide att ha kalas där..föräldrarna kunde umgås och snacka medans barnen roade sig på alla håll!!
Det serverades korv med bröd,glass,saft och när vi gick hem så fick barnen den obligatoriska godispåsen =) Tack så hemskt mycket för idag..alla som var där!!

Nu ikväll har vi ätit kyckling och bacon sallad och haft tända ljus på bordet =)

Ha en trevlig kväll!!


Kramar

Kommentarer
Postat av: sandra

härlig helg :)

jag saknar dej... hoppas nu vi kan ses på torsdag :)

puss & kram Sandra

2010-04-04 @ 20:16:57
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0