Tur jag har dig..

TACK så hemsk mycke för du fixat min blogg såå fin...de e tur du finns och kan fixa och trixa till mig!! 


Idag har det visst blivit söndag..och jag hoppas verkligen att det inte kommer fler hemska besked idag..igår blev det lite för mycket för mig..jag kände så med båda familjerna..och gick och tänkte hela dagen!!!Jag till och med gick in till barnen inna jag gick och la mig..bara för att få lov att ta på dom och viska hur mycket jag älskar dom..



Idag har vi inget planerat..mer än att jag ska ner och handla lite som vi behöver ha hem..måste nog handla lite blöjer..för imorgon börjar ju inskolningen på Lilia..fyyyy..men iaf då måste det finnas blöjer hos Linda!!Ska även smälla in lite tvätt som ligger över golvet där uppe!!!Jag är ju inte så jätte duktig på att använda tvättkorgar..det är liksom lättare att lägga det på golvet =) haha!!

Vi får väl masa oss ut en stund också..hela familjen kanske kan gå en runda..ja om vi orkar..annars så står kingen redo för en tur =)


Hoppas ni får en bra dag..tänder ett ljus även idag för dom anhöriga♥




Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0