Slänger väl in ett till då..

Ja ibland känner man för det och ibland inte..tur de e mitt eget val om jag vill blogga eller ej =)

Jag har barn till salu..någon intresserad??!!ÅÅåååhhhh skulle väl kunna..nä inte skada mina barn..men bara trycka på paus..spola fram och stoppa skulle behövas idag..BÅDA två har varit så painiga som det bara går att vara..usch för att va mamma just idag..jag som skulle städa,plocka undan och vara allmänt duktig idag..nähä..va har jag gjort??Jooo åtminstonde har jag lyckats städa köket,dammsugit och plockat undan..joo en maskin med tvätt har ckså lyckats bli klar!!!
Nu har jag "lurat" Lærke..nä mutat va nog bättre..joo om hon leker fint på sitt rum en stund så ska hon få en glass sååå jag kan få lite lugn och ro...och vad gjorde jag då??joo satte mig här..bra karaktär..näe men skit samma..får ta ett tag imorgon när Jens e hemma ist..+att jag kan renbädda då me!!

Nu får han gärna komma..har inte lyckats ta mig ner till byn heller,men va gör de...jag får ta kingen sen ner till byn och handla de jag skulle..för sen ska vi hem till ett par vänner och käka och spela Wii..ja en och annan cider slinker nog ner också =)

Men hör gärna av er om ni vill ha barnen..högstbjudande gäller =)


Kram

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Haha den endaa som får dina barn är moster AnnSofie och då är det inte högstbjudande utan helt frivilligt ni lämnar ifrån er barnen hehe..

2009-09-11 @ 19:07:07
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0