Skönt!!

Idag har varit en bra dag i mitt tycke iaf..fick ju börja med att stiga upp snortidigt då min arbetskamrat skulle komma kl 06.20 och lämna sin hund Eddie som jag skulle passa idag..han e såå otroligt söt och duktig!!Han är en golden och dom har jag lite förkärlek till =) Han fick sig en ordentlig promenad då jag skulle gå och lämna Lærke till dagmamman..oj så trött han var när vi kom tillbaka på mitt område igen!!
Jag hade sällskap med en annan tjej och vi stannade för att prata en stund och då däckade Eddie mitt på gräset..söta han!!

Jag och sällskapet fick en mycket trevlig pratstund och redde ut ett och annat som legat och grott i 3 månader och nu känns det otroligt skönt..jag säger som hon gjorde jag är vuxen..jag har inga ovänner!!!Och jag är glad för att vi går vidare..för hon är ju en fenomenalt snäll människa och vill alla gott...det vet jag nu..men DÅ visste jag inte riktigt var vi var!! Så tack för idag....

Men dom andra..ja dom kan fortfarande bli väck!!!Palla...

Dagen idag har spenderats hemma hos Catarina och hennes vovvsingar..ja mest har vi suttit på balkongen och snackat..bara slappat!!Hon var vänlig nog att passa Lilia så jag kunde gå och lämna Eddie..sen tog jag hennes cykel hem..skulle ju på ytterligare en promenad sen då lærke skulle hämtas...många promenade här..vem behöver ett gym kort??!!Och dessutom nu när man har en liten som verkligen inte är stilla en sekund..jagar ju henne dagarna i ända..så motion får jag iaf!! =)


Jenny smsa innan och frågade om jag ville vara nagelmodell imorgon..om jag vill??..självklart!!Dessutom va det gratis..så varför tveka..så kl 15.30 ska jag vara inne på Limhamn och fixa nagler...gött..e så trött på att jag biter hela tiden så jag tror nog att detta är lösningen...en gång till!!!Jag slutade nämnligen att bita på naglerna när jag skulle få Lærke 05 och höll dom skit fina rent ut sagt...men när jag blev gravid med Lilia så fick jag B12 brist och blev orolig i kroppen vilket resulterade i att jag började bita igen...attans också..och nu har jag inte kunnat sluta!!
Men de ska jag nu..hahaha...hoppas jag!!=)

Nu ska jag lägga 2st barn och sen ska jag in i duschen och raka benen..intressant info?!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0