Sköna söndag...

Vad jag har slappat idag..och guuud så skönt jag haft det!!Fick sovmorgon idag av min man..igen..haha alla tycker såå synd om honom men inte jag..jag behöver min sovmorgon annars blir jag som en bitch heeela dagen..han fixar det med att gå upp tidigt och ändå vara människa hela dagen =)
Men dom som tycker synd om honom gör det av helt fel anledningar..dom hör bara att jag fått sovmorgon..och visst är det jätte snällt av honom..MEN vem är det som fixar ALLt med barnen och hemmet OCH har maten på bordet VARJE dag han kommer hem????Joooo JAG...anledningen till STORA bokstäver är att det måste gå in ordentligt =) Haha..jag är super nöjd med att gå hemma och vill absolut inte tillbaka till mitt jobb..jag fullkomligt älskar att gå hemma och ta hand om mina barn!!!

Ii förmiddags ringde jag till min mamma och pappa för vi hade halvt om halvt bestämt att vi skulle käka tillsammans idag..såå vi gick ner till byn och handlade all mat + så att vi kunde göra äpplekaka till efterätt..vi gick hem till oss för att laga maten..känns som att de är lättast med barnen och alla deras saker =) Vi lagade flæskesteg med potatis och brun sås..det är sååå gott!!Och äpplekakan till efterätt med en kopp kaffe..mmm!!!

Nu ikväll har vi haft ett styck väldigt trött barn och ett styck väldigt trotsigt barn..som dessutom inte sover ännu utan sitter i sin säng och säger:aldrig livet jag lägger mig..och mamma är en bajskorv.. jaja de kan jag stå ut med =)

Nu sitter jag framför två styck burkar och ska kolla fejjan samtidigt som jag ska se ensam mamma söker..känns som om jag ska ha något gott att dricka nu me..

Sen väntar duschen och en mysig säng på mig..jag önskar er alla en fortsatt skön söndag!!!


Kram 

Kommentarer
Postat av: Jenny

"mamma är en bajskorv"..hahah, så roligt, och så rätt!! Hahahah. Kram o lycka till med inskolningen!

2009-09-13 @ 20:11:13
Postat av: Christel

Så fin blogg puss på mina bästa grannar

2009-09-13 @ 20:54:01
Postat av: Pernilla

Hahaha... fin kommentar... aldrig i livet att jag tänker lägga mig :-) Måste vara underbart med trotsiga barn eller?

2009-09-13 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0