Orörd lördag...

Igår hade vi jätte trevligt hos våra vänner..vi åt och drack gott och kollade sedan idol..bara de att jag var svinigt trött..mina ögonlock började hänga strax efter idol slutat..så vi gick fatiskt hem till 22 tiden..såå skönt att krypa ner i sängen och bara slockna =)
Idag ville barnen vakna tidigt..IGEN..Jens gick upp vid halv 7 och jag fick sova till 8..men skulle nog behövt en timme till!!
Jag skulle ju städa idag eftersom jag inte fick tid till de igår riktig..men ååhh va jag inte känner för de..ja renbädda måste jag göra men allt annat som va planerat skiter jag nog i..varför inte bara slappa och ta de lugnt??man behöver de ibland jue =)


Måste även ta tillfället i akt att gratulera AnnSofie och Tove till deras FörAlltid♥ läs gärna hennes blogg www.annsofielina.blogg.se


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0