Myyycket..

längesen va det nu sen jag bloggade..har inte haft en tanke på det heller!!Men nu sitter jag här..och har faktiskt inte ett jota att skriva om!!Dagarna bara går och det har varit inskolning och städande här hemma..har varit en dag i Trelleborg med mamma och shoppat loss..ja inte jag men hon!!En jävla massa påsar kom vi hem med..och mamma var superglad..stövlar tunikor,linne och jeans + en faslig massa mer!! =)
Lördagen var vi hemma hos mormor och morfar först under dagen och fikade och pratade jobb..sen åt jag och barnen där hemma då Jens var iväg hela dagen och jobbade på någon drifting mässa..
Idag har jag tagit tag i sommar och höst garderoberna..alla sommarkläder ligger nerpackade och höstgarderoben är framme!!Usch!!
Var även ute i förrådet och rensade ut lite..där var massa kläder som jag var trött på till barnen så dom är överlämnade och blir förhoppningsvis använda av en annan liten tjej!!

Nu ska jag se om fantasin tillåter mig att fixa middag!!


Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0