...kg

Ja nu har jag hört från 3st att jag blivit smal och någon har till och med sagt att jag blivit mager??!!de e ju synd o säga..men idag var jag bara tvungen att ställa mig på vågen för att kunna slå dom på näsan om dom sa det igen...men oj..ja liiite smalare har jag blivit för vågen visade faktiskt på -4kg..en hallå ja..hur har detta gått till??
Jag är världens sämsta på att äta nyttigt..godis,pizza och burgare älskar jag ju..och jag små äter hela tiden..har socker i mitt kaffe och tro mig det slinker ner en hel del kaffe under dagarna..såå ja,jag har ingen aning!!!Men är ju självklart glad..nu är jag snart där jag vill vara..och de utan ansträngning..haha!!bara 3 kg..men om de blir lika lätt vet man ju inte.. =)

Idag har jag ringt till vår felanmälan då jag igår tyckte mig höra möss på vinden..fyyy...men dom sa att det lika gärna kunde vara en fågel so lyckats ta sig in..jaja på måndag skulle dom nog komma iaf..vill inte precis ligga och lyssna på kraffs och pip när jag går o lägger mig om kvällarna!!

Mina barn var upe med tuppen idag igen..hoppas bara dom sover bättre imorgon och på söndag så man kan få vila upp sig lite..för sen på måndag så  börjar  Lilia sin inskolning..usch inget jag ser fram emot..hon e ju sååå liten =)

Annars har jag hunnit med lite undanplock och ska strax sätta igång en maskin tvätt och sen ska jag dansa med dammsugaren och ha discoo med barnen...efter lunch tar vi nog och går ut en runda på någon lekplats =)

Fredag...mysa ikväll..kanske äta middag med ett par vänner!!??


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0