Jaha..nu var det tid...

Nej,nej,nej imorgon är det tid för mig att börja jobba..alltså såhär ont i magen för att man ska börja jobba..det trodde jag aldrig!!Men jag vill verkligen inte tillbaka..allt med mitt jobb känns urtråkigt och meningslöst..just för att jag inte kan vara jag på min arbetsplats!!Nä på måndag ringer jag och kollar med det nya jobbet om det är min tur =) och jag hoppas VERKLIGEN de..isf tar jag mammaledigt heeela december och är hemma och myser med barnen och kan ta friska tag på nya arbetsplatsen,,åååhhh vad jag hoppas..håll alla tummar och tår för mig!!


Annars så är jag på topphumör då jag verkar ha turen på min sida..fina barn och en fin man + att saker och ting verkar gå upp för människor nu..ja,jag pratar förståss om "händelsen"...nu,nu,nuuu verkar det som att jag kommer få den "upprättelsen" jag har velat ha =) sköönt!!

Nu börjar idol och sen mitt efterlängtade Greys!!! ååhhhh va kul!!!


Kram

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Shit va du e dålig på att blogga. Men en annan ska ha en jädrans press på sig jämt hehe....

2009-10-03 @ 20:43:33
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0