Hhmm...

Jaha vad ska jag dela med mig av idag då????Vi tar dagen som den varit... =)

Vaknade av ett sms kl 7 imorse och visste inte vart jag hade röven någonstans..smset kom från min nagelbyggare som oturligt nog var sjuk så jag får gå med fuuuula nagler tills på torsdag kl 18.00..jag har då tappat 5 st och dom andra har växt som ogräs..men,men man kan inte hjälpa om man e sjuker!!
Ja det var bara att gå upp och påbörja dagen..vi åt frukost och klädde på oss och däremellan han jag och Lærke bråka så att det stänkte Oboy i heeela vardagsrummet..så lite städning kom på köpet sådär på morgon kvisten =)

Vi tog våra bikar och cyklade till Linda..där lämnade jag över barnen och allt var frid och fröjd!!Jag pratade med Linda lite om regnkläder..vilket ingen av dom hade full mundering av..kass mamma..jag vet!!!
Jag cyklade ner och handlade lite på Toppen..fick en 25% check av en snubbe vid blöjorna..han tyckte inte jag skulle köpa Huggies utan såg hellre att jag använde Libero..jag säger bara skit samma så länge dom kan ta kiss och bajs..men ialla fall så blev det ett paket Libero!!Nöjd med dagens inköp så cyklade jag hem och satte mig i lugn och ro och läste tidningen....hur ofta händer det??!!Skönt va det ialla fall att kunna sitta....

Jag cyklade hem till Catarina och fick utlopp för lite känslor som höllt på att svämma över,angående barn och kära maken..och det är så skönt att prata med henne..hon dömer minsann inte och det är raka rör..Tack för idag vännen!!

Efter några timmars kaffe drickande så stack jag hem och städade köket och tittade lite på tv.. innan det var dags att sätta sig på cykeln igen för att hämta hem vild djuren!! =) Allt hade gått jätte bra idag med på inskolningen..hon hade ätit mycket och sovit länge..Linda trodde nästan det var en dröm!! =)

Jens kom hem och när vi satt och åt så kom jag ju på det här med regnkläderna igen..jaaa det var bara att ringa mojjan och kolla om hon hade lust att hänga med eller sitta hos barnen så vi kunde köra..men mojjan va sugen på att följa med så jag kasta på mig kläder och stack hem till dom..Vi stack till Skopunkten oc ett ärende var avklarat..ett par ljusgröna stövlar med fåglar på ska pryda Lilias fötter ett par månader och Lærke ska få vara torr om rumpan i sina nya regnbyxor..så nu gott folk så kan det regna bäst f*n de vill =)

Nu har jag kollat Idol och tittar nu på ett tv program som handlar om en familj med 8?! barn..tacka för att det inte är min familj =)

Gott folk...Kram

Kommentarer
Postat av: lina

så bra att det blev regn kläder..men det verka som att det fattades inte så mkt av det:) O du Emelie.du e ingen kass mamma..tänk aldrig det vännen..du e en riktigt bra mamma med två underbara barn.

kram på dig vännen

2009-09-22 @ 23:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0