Energi..??

Åååhh orkar verkligen inte mycket nu för tiden..känns som att min kropp står på stand by..visst jag träffar lite vänner och busar medbarnen och tar hand om hemmet..men jag då???När ska jag vara jag??
Hade velat gå ut någon kväll och skaka rumpan..men det känns inte som ett bra läge att göra de..nä jag får nog först börja jobba och komma in i det..det blir ju lite att ta in eftersom jag inte varit där sen april 2008..oj så länge sen??Jo men det blir det..jag var ju sjukskriven under min graviditet och sen kom sparven i augusti samma år!!Va tiden går..kan vi stanna en stund kanske?!

Sen förra inlägget så har vi hunnit  ha kalas med nattgäster,jag har träffat Jenny och Catarina och sen allt annat man gör som man inte kommer ihåg!! =) ja ibland är minnet som en guldfisk!!

Men idag har jag iaf hunnit med att lämna Lærke till Linda och varit inom affären och handlat lite mat till ikväll...
Idag tänkte jag fixa till köttfärsröra med vitkål i pitabrödjag,jag gav Jenny lite recept när hon var här..hon hade ju tänkt sig att gå ner några kilo och skulle prova samma recept ikväll!!Så då hoppas jag att hon tycker om de..

En liten uppdatering..men ändock =)

Ha en bra dag!!


Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för hjälpen med recepten, kina-röran var jättegod..och nyttig..hihi. Kram

2009-09-09 @ 10:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0