Det närmar sig..

Jisses sicken ångest jag har i min mage...ont och orolig hela tiden!!!Vill verkligen inte tillbaka till jobbet..vill inte,vill inte,vill inte!!!Nu när båda barnen är iväg idag så känns det så verkligt..snart ska jag ha två stycken barn hos dagmamma och jag själv ska gå och jobba varje dag..näää.. så vill jag inte leva..vill ha myyycket tid med mina barn!!Har inte hört något nytt om jobben jag sökt..men det gäller väl att ha is i magen..det blir min tur när jag minst anar det!!

Helgen har varit sådär kul med tanke på att alla familjemedlemar har varit förkylda och hostiga..har inte den ena varit vaken på natten så är det den andra som varit det!!Men fredagen spenderades hemma i lugn och ro och likaså lördagen..jag och Jens kivades lite så vi utbytte inte många ord under dagen,kul!!Under kvällen så lossnade det lite mellan oss och på söndagen när vi skulle på konfirmation så var allt som vanligt igen =)

Kelvin blev konfirmerad kl 12.00 och det var den mest underliga konfirmation jag varit på..prästen var en riktig ståuppare och skojjade konstant om Johannes,Matteus o co..ja jag förstod faktiskt bara hälften av vad han sa men alla andra skrattade så roligt bör det ju ha varit..mest skumt i mina ögon!! =)"Akten" tog ca 1 timme och det var skönt när det var över..Lærke hade myror i brallan och Lilia ville bara springa iväg hela tiden så ungarna hoppade från knä till knä hela tiden...dryyygt!!
Väl hemma hos Hanne,Kelvin och Emilia så dukades det fram alla olika slags maträtter..på inbjudan stod det att det skulle serveras buffé ala Kelvin..bla så var det flæskesteg,lasagne,pasta,potatis,bulgur,köttbullar,broccoli sallad,tonfisksallad,bullar,tartelleter och massa annat gott...det var en salig blandning men allt smakade!!
Vi sjöng två stycken sånger som Hanne och Emilia skrivit..jättefina var dom och sen dukades det fram kaffe och 7 sorters kakor =)
Kelvin fick massa pengar och av oss fick han RockBand till hans Xbox..ja han hade önskat sig de..och det verkade som om han blev mest glad för det med..för så fort han öppnat paketet så sprang han in på sitt rum och installerade de och sen samlades alla för att prova på =)
Vid 18.30 begav vi oss hemåt med två trötta barn som somnade så fort dom lagt huvudet på kudden!!

Jag och Jens satte oss och tittade på tv..och somnade också sött!!


Kram

Kommentarer
Postat av: Madde - Mamma till Agnes & Albin

Ush ja, jag förstår din ångest... jag vill fan aldrig börjar jobba igen heller haha fattar inte hur man ska hinna med ett jobb, barn och hemmet sen, man hinner ju knappt med allt annat runtomkring när man är mamma-ledig.......... =O/

2009-09-21 @ 12:19:34
Postat av: AnnSofie

haha men siss då, inte tänker jag avslöja för dig innan hur min bok kommer att bli. men jag lovar att ni är bland dom första till att läsa den o "rätta" den :D..

2009-09-21 @ 21:18:12
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0