Det går bra nu..

Mitt lite smått deprimerande inlägg och alla tankar jag hade där känns faktiskt lite bättre..alla barn är olika och mitt barns charm är att hon är som just hon är..jag är stolt och glad över henne =)


Inskolningen med Lilia går finfint..hon bryr sig inte det minsta om mig och går runt med dom andra barnen och studerar vad dom gör..hon har idag medverkat på gymnastiken för första gången och sprang rundor i sporthallen och dansade när vi gymnastiserade..hon pratar som om hon känner alla och surar om någon tar i henne när hon inte vill de!!Imorgon ska jag lämna henne själv där för första gången...oj,oj,oj...nädå det kommer gå bra..jag litar på Linda totalt!!Jag ska till tandläkaren med Lærke och under den stunden ska hon va där själv..så det blir inte så länge men ändock!!

Nu sitter jag och väntar på en tvättmaskin,ett barn som ska vakna och en man som ska komma hem =)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0