Dagen...

Ja dagen började inte riktigt som jag ville..snoozade nämnligen tills kl var 7.30..och då fick det bli ett jäkla tempo...Lærke skulle ju till dagmamman efter 8 veckors semster..haha..ja fort gick det och vi kom iväg!!Lærke hade bestämt dagen innan att hon ville att mamma skulle cykla henne dit och det tyckte jag var bra..ska ju börja traska fram och tillbaka alldeles snart när Lilia med ska börja =)
Jag och Jens hämtade Lærke kl 14.00 som vanligt och hade naturligtvis Lilia med..hon måste ju börja vänja sig vid fler barn och ta för sig..så vi ställde henne på marken hemma hos Immi och hon drog..haha hon kikade efter oss ett par gånger men annars så traska hon rundor som om inget..hon lät alla prata med henne och hjälpa henne när hon stöp i singlen..inte det lättaste att gå i singel men hon fixa det relativt bra ändå!!Efter ca en halvtimme körde vi..och då överraskade vi Lærke med att vi skulle köra och bada hemma hos min morbror och moster...det älskar hon..vi badade i ca 1½ timme sen orkade vi inte mer..vi var ju sååå hungriga!!
Inom Willys och handlade lite mat och blöjor och sen hem i rasande takt och lagade spagetti och köttfärssås..mmm  va det blev gott!!
Nu sitter Lærke här bredvis mig och håller på att prata sönder öronen på mig om vad som ska hända imorgon..det är dags för gympa med dagmammorna OCH kyrkans barntimme...som hon längtat efter detta!!!
Nu skriker Lilia lungerna sönder och samman där uppe...hon har bestämt sig för att INTE sova ikväll!!!


Vi hörs!!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0