Blir så trött....

Tar historien aldrig slut undrar jag?????Jag är snart 27 år gammal men problem man hade när man var 14 tycks finnas även nu...jag är så trött på lilla Vellinge där alla känner alla och det snackas till höger och vänster...ja jag fick ju byta lösen då det läckt ut till personer som inte har ett dugg att göra med mitt eller min familjs liv att göra!!!!Och det jag har skrivit verkar ha varit topp samtals ämnen under deras små fikor... =) jo förvisso kanske jag inte skulle bytt utan bara låtit saken vara..eller något som varit ball..skrivit ett blogginlägg tillängnat "dom där" så dom liksom visste att jag visste att dom hade lösen...men nä..känns lite för omoget för min smak..men vi är ju på den nivån nu känns det som!!!
Dessutom blev jag borttagen på fejjan utav en nu..ehh vi har bara varit ovänner i 3 mån...varför nu kan man undra???
Ja lösen e bytt..nu återgår jag till mitt liv och hoppas inte på fler sådana här avbrott =)



Vi har nyss ätit middag lagad av herren i huset..fick  ju varit på Limhamn i dag och byggt nagler..jättefina är dom..kanske liiite för långa men det tyckte jag inte när jag var där...då hade jag klart inte provat att byta blöjor och borsta tänder på barn och dylikt =) Men det var bara att komma tillbaka o jag kände så..Jens?!satte upp en ny tid till mig så jag kunde fylla på dom om 3 veckor dessutom så beställde han fotmassage med peeling och pedikyr...oj,oj,oj..ja jag blev ju såklart glad..alltid skönt att bli ompysslad =)


Så nu sitter jag här och vill egentligen ut och gå en lång runda..men har jag orken??Vi fålla se..


Kram 

Kommentarer
Postat av: lina Andersson

fy vad tråkigt att det kom ut till folk som inte skulle ha lösen..

jag tycker det e super skönt att komma från vellinge,fast man jobbar ju där..



hoppas att allt löser sig vännen..

kram på dig.

2009-09-10 @ 20:09:09
Postat av: Camilla Levenstad

Jag förstår precis vad du menar! Vet inte riktigt vad som ligger bakom ditt "problem" men går igenom samma sak själv just nu med "vänner" som har mig överst på agendan varje gång de träffas. Man måste ju vara viktig då.. =) Bry dig inte om du kan låta bli. De är inte värda din energi.. =) Kram

2009-09-10 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0