07.56

Och jag har varit uppe tidigare än tuppen idag me..hunden blev lämnad och ligger nu ute i hallen på klinkersen och sover..
Barnen är påklädda och jag är påklädd så nu sitter vi bara och väntar ut tiden tills det är dags att gå till dagmamman..Jens är hemma idag då han ska på en massa tester på sjukhuset idag..ja dom här eksemen..dom har blivit mycket bättre sen han började på ljusbehandling men dom är ändå inte 100%!! Så när han sticker dit där i några timmar så går vi upp till Catarina idag me =) skönt att bara sitta o snacka jue =)
Vid 12 kommer Sandra och Freja och hälsar på och går sedan med mig och lämnar igen hunden vid 13.00..sen får vi se vem som hämtar stora tjeje...

Min dag..vad gör ni andra??

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har tvättat, sorterat tvätt, dammsugat, ska simma med E vid ett, sen träna därefter och kl 18 är det föräldramöte på dagis. Hoppas ni får en bra dag! Kram

2009-09-10 @ 10:07:07
Postat av: lina Andersson

jobbar som alltid..

2009-09-10 @ 20:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0