Yadadadada...

Ja och jo men visst..kul nästan jämt..hahaha..måste bara meddela att jag är fullkomligt kräkfärdig på alla satans status uppdateringar på fejjan..ja e det inte den ena så är det den andra!!yadadadadada..säger jag bara..

Ikväll har vi haft super trevligt..barnen har helt enkelt varit skit duktiga..inte en enda gång har vi hört ngt bråk eller gnabb mellan dom..såå skönt att bara kunna sitta ner och slappna av!!Vi fick i oss mat och det var gott..precis som jag förut spådde =)Catarina hade med sig en jättegod kladdkaka..så det blev efter rätt och en kopp kaffe till de =)
Barnen fick varsen godis påse som dom också hade med sig..tack snälla!!Vi har tittat på idol och försökt oss på juryns platser..haha..alla vi tyckte var bra sågade juryn totalt =) Men ååhhh va jag är kär i Rabih..skit va han e fiiin!! =)

Nu visas vem som åker ut..vänta......................................................Camilla!!!Men va fan!!!Jag tyckte ju om henne!!

Nu strax så ska jag gå och lägga mig..måste ju vara människa imorgon!!


Kram och sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0