Svinet tar inte..

oss helt enkelt..eller ja inte mig och Lærke iaf..dom andra i familjen kanske vaknar med tryne..vem vet??Lærke var super duktig idag..det var inga problem alls när jag hämtade henne från dagmamman och hon själv meddelade mig att det var idag hon skulle få spruta =) Vi hade bestämt dejt med mormor till kl 14.45 så att hon kunde gå med in när lærke fick sprutan...meeen Emelie hade glömt att Jens skulle skriva på pappret så jag gick och frågade om det ändå var ok..och vips så fick jag gå med in istället..mormor blev kvar ute med Lilia..och sköterskan var dansk och pratade med lærke och ingen av oss tänkte just på sprutan och...Lærke gav till ett tjuuut =) men ganska så fort så slutade hon igen..hon hade fått en klubba av mig som mutning men den hann hon inte ens öppna!!Och eftersom hon var sååå duktig så blir det Mcdonalds mat idag..det gillar hon!!

Just nu sitter vi och väntar på Jens som ska komma hem så att vi kan köra in till stan..så nu tror jag att jag har ca 7 minuter på mig att göra allt jag ska..ojdå..kanske ska stänga ner??

Hoppas ni har en trevlig dag..och kanske kommer det ett nytt inlägg så jag kan berätta om min shopping..för det är ju alltid kul!!!


Kraam

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Emelie! Vad kul att kika in på din blogg :o) Den är jätte fin! Hoppas allt är bra med er! Kram Carolina

2009-10-15 @ 16:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0