Slöö..

ja så känner jag mig nu..hade behövt att göra en massa,tömma diskmaskin,fixa barnens rum,dammsuga,ta upp lådor på vinden,damma,torka golv och en hel jävla massa till!!Men jag giter inte..vi e ju lediga imorgon så får väl ta ett tag då ist..middags gästerna får ta det som de e.. =)
Idag kom inga målare..det började regna så det gick inte att måla..så på måndag kl 7.30 får jag stå givakt istället..barnen vaknar ju ändå så det är inte så illa!!
Dagen blev allt trevlig då Linda med barn kom på besök..det har druckits kaffe,särat på lite gnabb mellan barnen och diskuterats världproblem..med andra ord en mycket givande dag!!Dom gick hem för en stund sedan och då nattade jag Lilia som blev gnällig!!Hon somnade kvickt och jag satte mig i soffan..och här sitter jag fortfarande!!

Jens kommer väl snart hoppas jag..känner att jag saknar honom lite idag..det är en skön känsla!! ♥

Vi får hjälpas åt ist för att jag ska pilla med allt och bli irri..på dagens meny står det Fläskfilé med potatisgratäng och rödvinssås..mm ska bli gott!!Sen blir det väl en cider eller en öl till de..det är ju trots allt fredagsmys!!Egentligen skulle jag behövt ner till affären och köpt lite godis och chips..ja jag får se hur det blir med de..

Nu tycker jag iaf att det ska bli onsdag....saknar♥♥


Kaaaanske blir det ett inlägg till...vi får se..

Kram sålänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0