Ljusparty..

Ja det var jag ju bjuden på idag..hade inte en tanke på det innan idag när jag bloggade..men kom på det  tillslut!!Jag fick gå upp och väcka Jens kl 11.00??!! för att jag skulle hinna in i duschen och fixa till mig..kl11.57 var jag utanför Li..det var minsann precis!!Tur det inte är så långt att gå..hos Li fanns en massa trevliga tjejer som jag aldrig träffat förr..eller jo 2 st har jag träffat innan och det var jätte trevligt att se dom igen..den ena väntade barn igen..det blir hennes 5 barn..att man vågar..men glad i hågen var hon och jag grutulerade förståss =)
Men oj vad jag hade kunnat göra mig fattig där..jag som älskar ljus i alla dess former..priserna var väl sisådär..det beror helt enkelt på hur stor plånbok man har och hur mycket man älskar ljus!!Jag införsakffade iaf 12 ljus??!!det var ett paket som doftade päron champagne..där fanns såååå mycket att välja och lukta på så man blev helt vimmelkantig!!Så jag har väl lite planer på att arrangera ett sådant party hemma hos mig..någon som är sugen??
När jag kom hem så hoppade vi alla i sängen..myste med tv och böcker..åååhhh va jag har njutit..det är inte så ofta nuförtiden som vi kan få vår 4 åring att ligga still..så man tar tillvara på varje mys ögonblick hon ger oss!!
Jens och Lærke körde och handla och på menyn står ngt som är ganska så långt ifrån den där potatisen och bruna såsen jag ville ha..men det får väl bli i veckan ist!!

Senare ikväll tror jag att vi nattar barnen,duschar och myyyser!!Eller ja,jag ska förståss se Ensam mamma söker..ett måste på söndagar!!

Kram

Kommentarer
Postat av: vera

Jaaa, ljusparty vill jag absolut gå på:)

Det e så mysigt med ljus, särskilt nu när det e höst!! :D Kram!

2009-10-20 @ 11:12:09
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0