Jobbijobbjobb...

Kvällen har spenderats på min arbetsplats..med myyyycket upprörda känslor!!Inget funkar och man får vara nån jäkla polis för att saker ska hända!!Jaja..ett samtal med sjuksyrran är på sin plats imorgon..och ändringar!!
Kvällen har annars varit lugn och skön...kaffe har intagits och visor har sjungits..och alla verkade nöjda och belåtna när jag önskade dom en god natts sömn =)

Nu är jag hemma..möttes av min man och grannen som var ute på kvälls snack..jag joinade och vips så hade det gått en halvtimme..alltid trevligt att prata med grannarna..men det blir ju inte sååå mycke nu på hösten som det blir på sommaren..men vi knackar på varandra i tid och otid bara för att prata i ett par minuter....

Jag har fått i mig 3 st knäckemackor med ost och aromat krydda..mumma..men nu är jag snart redo för sängen..tidig morgon imorgon då jag börjar kl 7..oyvey!!!



                                             



Hoppas ni sover gott i natt!!



Kram

Kommentarer
Postat av: anna

tråkigt me sklydd på jobbet hoppas dte blir bättre snart!

2009-10-20 @ 10:32:19
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: vera

Oj låter inte roligt på jobb jue...

Hoppas inget alvarligt!! Men det får vi ta när vi ses istället:)

2009-10-20 @ 11:14:08
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0