Jobbigt..

Ja besöket på VC blev inget kul alls..doktorn kunde konstatera en UVI men eftersom jag hade sådana oerhörda smärtor så ville hon ge mig en spruta på studs med smärtlindring!!Dum som jag var så tackade jag nej!!!!
Jag blev körd till akuten av mina kära föräldrar så kl 18.00 landade vi där..sen innebar det bara vänta,vänta och vänta..att det tar sådan tid..jaja dom jobbar väl så fort dom kan.. 
Jag fick komma in på ett rum där det sattes en venflon i armvecket och sedan ut i väntrummet igen..
Mamma och pappa hade varit iväg och kom tillbaka till mig vid kl 20..då satt jag fortfarande och väntade men blev tillslut inkallad och fick träffa läkare..en jättetrevlig man som verkligen förstod hur ont jag hade!!Han gjorde ultraljud på min blåsa och ville att jag skulle röntgas direkt...däremmelan kom en sköterska in och stack mig i rumpan..fyyyy!!ONT!!
Efter ca 30 min kom läkaren in igen och hade då ändrat sig angående röntgen..han ville hellre ge mig en till smärtlindring och skicka hem mig..
Kl 23.30 var vi hemma och jag kunde äntligen få lite sömn!!Hade ju inte kunnat sova pga smärtorna natten innan..
Dagen igår gick jättebra..tog en promenad ner till apoteket och hämtade ut penicilin och smärtlindring..och vid 12 tiden kände jag att sprutorna sen sjukhuset började att avta så jag stoppade i mig en pilla och det kändes något lättare..timmarna gick och jag kände mig jätte bra!!
Kl 20.15 var jag tvungen att ta en till tablett..men det gick inte över..ist kom det i full styrka tillbaka + illamående,yrsel och feber..jag trodde jag skulle dö!!!
Jag ringde pappa som snabbt kom och hämtade mig..så in en vända till på akuten..kl 22 var vi där..
Samma prover,nålar och apparater..men inatt fick jag iaf röntgas!!Plåtarna visade...INGENTING..och varför jag nu får såååå ont är det ingen som kan svara på..äter smärtlindring och tar min penicilin..och hoppas på det bästa..att det snart ska vara över..ont,ont,ont!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter verkligen pyton. Hoppas du mår bättre snart!!!

2009-10-30 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0