Fy sjuttsingen..

Vaknade inatt av att jag hade ont i ryggen..och det har jag fått innan när jag varit extremt kissnödig..så jag pinnade upp på toa..men det hjälpte ikke..jag försökte att somna om men kom bara i dvala innan jag vaknade av ONT igen!!
Jag gick upp med barnen men fick lägga mig ner på golvet hela tiden..smärtan sökte mig så jag visste inte om jag skulle falla ihop eller vad..strax efter jag stigit upp så kom febern..jag svettades och frös om vartannat..mådde skit!!Jag lyckades iaf lämna barnen hos dagmamman och gick sedan inom mammas jobb..där det då brast för mig..mamma har den inverkan på mig att få mig till att va liten igen =)
Iaf så fick jag ringt till vårdcentralen och få tag på en tid..så kl 15.30 ska ja infinna mig för provtagning och kisseprov..så får vi se vart det slutar!!
Hon på VC målade ju upp lite annan bild över vad det kunne vara..njursten tex..men jag hoppas att det är så enkelt som en UVI..hoppas,hoppas!!
Återkommer om vad det är jag drabbats av =(
Men en sak e säker..ONT som fan gör det..

Hoppas ni har en bra dag!!


Kraaam 

Kommentarer
Postat av: anna-panna

tänker på dej!! skriv i min inkorg på fb sen när du har kommit hem o fått reda på vad det är!!



stoooor kram

2009-10-28 @ 16:52:42
Postat av: lina

krya på dig vännen..

2009-10-28 @ 19:30:54
Postat av: vera

Oj då, det var inte kul att höra..

Har aldrig haft ngt av det men gör en uvi så ont??

Hoppas att allt blir bra fort igen för dig!!



Kram på dig!

2009-10-29 @ 00:48:52
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0