100...

detta blir mitt 100 inlägg..oj vad jag inte varit så aktiv..eller ja om man jämför med många andra!!Men detta firas just nu med en kopp kaffe iaf =)

Mitt Gangstar party blev jätte trevligt..vi blev tillslut 13 st som satt och trängdes i mitt stoooora vardagsrum..jaja..det hade nog varit bättre med vår nya soffa =) men vi satt på köksstolar och några fick till och med sitta på lærkes små barn stolar..det var ingen som klagade iaf..
Therese var jätte duktig som säljare..men nog märktes det att hon var lite ovan..men det förstår jag..inte helt lätt att stå och prata inför så många människor..jag hade inte klarat det!!
jag bjöd på grönsaker med dippa,bubbelvatten och sen tog jag fram kaffe och kakor..det verkade vara uppskattat!!Folk gick efter hand och tillslut satt jag,Vera och Cissi kvar..ja och Jens kom hem och lyssnade en stund på vårt tjatter.. =)

Hela helgen spenderas på jobb..och därför har jag inte hunnit med att blogga...för när jag kommit hem har jag ju bara velat umgås med min familj!!Mina favoriter!!

Igår kväll kom AnnSofie,Tove,Lova,Mio,mormor och morfar hit och vi myste med chips och dippa och godis..barnen lekte och stojjade..riktigt roligt att se på dom + att man själv blev indragen..dom kastade puffarna och red på min rygg..oj vad vi busade!!jens som är jätte glad för att busa fick gjort det ordentligt!! =)
Dom gick hem redan vid 20.30 så barnen kunde komma i säng..
Jag och Jens gick in i duschen och slappnade av och sedan kröp vi ihop och såg på CSI..en mycket mysig och trevlig lördag!!

Nu sitter jag och väntar på AnnSofies barn som ska komma hit och busa lite idag med när AnnSofie och Tove ska kolla på en häst..sen ska jag jobba kl 14.30..

Hoppas ni får en mysig innedag i detta tråkiga vädret!!
Jag längtar redan hem fastän jag inte ens kommit iväg =)


Kraaaamm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0