Tänk..

så länge sedan det var som Tulle lämnade oss..jag tänker på honom ofta och går in till hans grav då och då..även fast det är så många år sedan han dog så minns jag det som igår..

Jag kom hem till ett tomt hus och skulle ha tag på Jessica eftersom vi skulle ses på kvällen..och när jag väl fick tag på henne så gråter hon hejdlöst och får inte fram vad som hänt..jag frågar henne om och om igen..och till slut får hon fram att Tulle inte finns mer......
Jag börjar att gråta och slänger på luren..jag ringer upp mina föräldrar som är på fest och 2 minuter senare kommer pappa in genom dörren och kramar mig....

Just nu gråter jag..att minnen kan komma upp och vara lika starka som den där dagen för såå länge sedan..ofattbart!!


Kommentarer
Postat av: vera

Ja, herre jisses!

Tulle var fin han:) Så snäll å så go!

Synd att han mådde så dåligt som han gjorde å inte orka ta itu med problemet!!

För undra vad han hade gjort nu om han levde?!

2009-11-06 @ 23:23:48
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Stina

Nämen hej Emelie!

Har du också en blogg nu? hihi Kul!

Dina barn är såå söta!

Kram Stina

2009-11-07 @ 14:19:55
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0