No,no not today...

Ingen ork efter en hel dag på jobb!!Har som tur var jobbat med Vera..myyycket roligare än med många andra!!Vi har fått gjort en hel del idag och sen har jag agerat bakerska..hahaha..det gick inte alls bra!!Mycket kan jag men fan inte baka =) skulle göra 2st sketna rulltårtor..den ena blev på tok för tjock och sprack när jag skulle rulla den..såå jag prövade ett annat recept och den blev alldeles för tunn!!Haha..som vi skrattade..eller inte jag men Paula och Vera hade sannslöst roligt åt mina misslycknde!!
Tillslut så sket jag i rulltårtorna och gjorde en gammal hederlig sockerkaka!!! =) Det gick mycket bättre!!

Slutade jobba kl 15.00 och hämtade barnen direkt efter..vi cyklade hem och då hade klockan blivit så mycket att Jens med vandrarde in genom dörren..vi fixade med maten och åt i lugn och ro!!Och efter lite bus och mys så var det nannedags..klockan bara rusar iväg!!

Nu sitter jag och ska kolla Christine och sen måååste jag gå och lägga mig..ska upp imorgon tidigt och för att slippa stressen så mååååste jag fixa fram med kläder också ikväll =)
Hårt arbetande mamma..jag vet..skit duktig e jag!!

Natti på er där ute!!

kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0