Kalasat färdigt..

Ja iaf för denna gången..men nu tror jag att vi fått med alla..nu är helgerna bara fyllda med en massa annat myyys!!Kvällen har varit jätte trevlig..mamma hade gjort förrätt..ja specialare till mig då eftersom hennes förrätter nästan alltid består utav nåån form av fisk..och så var det även idag..snittar med tonfisk!!Ingen hit hos mig..barnen däremot tyckte det var jätte gott =)
Varmrätten bestod utav porter gryta,potatis och gele..svinigt gott..köttet trillade i sönder i munnen på mig!!Ska nog försöka göra en sådan själv nån gång..mmm!!
Vi har ätit och druckit hela kvällen..och barnen har varit skit duktiga..nu på hemvägen så öste vi beröm över Lærke..herre min skapare så väluppfostrad hon har varit!!Och Lilia somnade utan några bekymmer alls..vid nio tiden la vi henne i vagnen och nu när vi kom hem så lyfte vi bara över henne i hennes säng!! =)

Imorgon är det julskyltning här i byn..och dit ska vi givetvis..ner och känna julstämmningen och glo på folk..haha!!


Och Annsofie..nytt utseende på min blogg hade varit kul =) Din var super fin!!


Kramar

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Haha du är ju kul ju. Du skulle ju inte ha nån ny sa du sist ;)

Mitt PS strular just nu men fundera på vad du vill ha så ska jag se om jag kan fixa lite åt dig :D..

2009-11-29 @ 18:14:39
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0