Jodå..

Vi for in imorse till stan och fixade presenten till mamma..ja jag tyckte iaf att örhängena var snygga..och dessutom kom vi undan relativt billigt pga en kampanj i affären =) Sånt gillar vi..har dock inget kort till henne men det får va så..man kan inte tänka på allt!!
När vi kom hem så gick Lilia och Jens upp och vilade..jag och lærke vek tvätt och satte oss sedan i soffan och kramades..då kände jag hur skönt det skulle vara att sova en stund..man e fan född trött =)
Jag la mig på ena sidan av soffan och Lærke la sig på andra..sååå skönt att vila middag..varför gör man inte det oftare??!!
Jag vaknade utav att jag fick en fjärkontroll i huvudet och att någon skrek HEJ i örat på mig..gissa vem??!Jo man tackar för det brutala uppvaknandet..Lærke sover fortfarande och vi andra försöker att hålla oss så tysta som möjligt så att hon blir riktigt utvilad innan kalaset ikväll!!

Men jag tänkte kolla läget med kläder så att man inte står där 5 minuter innan man ska gå och inte veta vad man ska ha på sig..det händer alltför ofta tyvärr!!Alla kläder är rena så inga ursäkter kan läggas på detta heller!! =)
Barnen ska iaf ha klänning..inte kan man gå på kalas utan klänning eller kjol..inte i en 4 årings ögon iaf..

Hoppas att ni alla får en trevlig kväll..det ska jag ha iaf!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0