Hinner inte..

Nä jag hinner inte med riktigt nu..det händer så mycket varje dag och allt bara snurrar!!jag har fortfarande min förkylning kvar och den bidrar en hel del till att hjärnkontoret inte är som det ska!!
Men jobbat har jag iaf gjort..fredag kväll och än så länge lördag morgon!!
Igår efter jobb så skulle vi ju till morfar på kalas..jag gjorde mig klar på jobb och cyklade upp så fort jag fick stämpla ut..när jag kom dit så var jag genomsvettig och lite små irriterad..då hjälpte det inte precis att Lilia blev skit kinkig och började att gall skrika när hon såg mig!!Ingenting hjälpte och hon ville inte sova..
jag försökte att sätta mig ner för att få i mig lite mat..men insåg att jag inte var hungrig..tycker det är alldeles försent att äta middag kl 21.00..
Mamma,jag och Jens försökte i omgångar att få henne till att sova..men vi gav upp..vi gick hem!!Då var klockan ca 22.00..sååå onödigt!!Jag hann alltså öppna en burk coca och inget mer =(
Jag och Jens förklarade för dom andra att det nog berodde på våra fasta tider och att vi för det mesta är hemma när det är tid att gå och lägga sig..så har vi alltid haft det och det funkar bäst i vår familj!!

Förvisso var det skönt att vi gått hem så tidigt för när jag vaknade så var jag relativt pigg när klockan ringde..visst snoooza jag..haha..vad trodde ni??!! =)
Jag kom till jobb och bytade om och fick i mig mitt kaffe och min obligatoriska cigarett..
Dagen gick smidigt..blir bara irriterad över at jag måste springa över till annan avdelning och diska..det tar en del tid från mig som jag kunde använt på ett bättre sätt..vill ju inte heller lämna disken och hoppas att dom på andra avdelningen är så snälla att dom tar den..då hade jag fått dåligt samvete!!

När jag var på jobb fick jag ett meddelande från min käre man..han hade knappt kunnat prata någon timme innan på dagen..mega förkyld och så frös han..i meddelandet stod det..jag är ledsen men jag tror inte att jag kan följa med på kalaset!!Han hade fått en sån sjuhelsikes hosta så att han hade kräkt!!Och jag tyckte sååå synd om honom!!Jag ringde till Vera och berättade..sa även att jag och Lilia var förkylda och undrarde om det ändå var ok om vi kom..det var det och det blev vi glada över!! =) Jens blev hemma..

Jag stack hem från jobb..inom Willys och vidare hem för att tvätta av mig och byta om..barnen var redan klara och en påse packad med lite blöjor och ombyte till barnen..duktig man jag har =)
Jens körde oss till lilla Annie så vi slapp att gå...när vi kom dit hade nästan alla kommit..vi saknade bara presenten =) Men jobbar man så jobbar man..Cissi,Mattias och lille Neo hade presenten..och det verkade vara en uppskattad gåva..det blev jätte fina Pippi Långstrump mattor!!mattorna lades ut direkt och barnen tjoa och tjimma på dom direkt!!

Vid 17.00 så ringde jag Jens och bestämde att han skulle hämta oss..jag var trött,varm och kände lite hemlängtan!! =) Inte mycke man hinner vara hemma när man jobbar på helgerna!!

Vi beställde pizza ikväll och peppar,peppar så har Jens hållt sig nu ikväll..jag däremot sitter under filt och fryser..

Ett stooort Tack till Vera,Kenny och Annie för ett super trevligt kalas idag!!Hoppas ni får det lika najs imorgon!!


Kramar

Kommentarer
Postat av: vera

Det e inte ni som ska tacka jue!!

Tack för ni kom å den fina presenten:0)

Dem ligger så fint på golvet så fast jag lade dem på andra hållet liksom..

Ja, du får se sen nån dag då du kommer hit:0)



Jadå, kalaset idag blev också lyckat:0)

Fast det e skönt att det nu e över hehe:0)



Kram på dig!! Hoppas du mår Myycket bättre i morn!!



2009-11-22 @ 22:57:23
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: vera

Men hallå, jag skrev en komentar här jue..

Tack själv för allt! Det e vi som ska tacka inte ni!! Kram!

2009-11-25 @ 11:26:58
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0