Härligt..

Idag har jag haft en kanon dag..fastän jag varit på jobb =) började ju kl 7 imorse och skulle bara jobba tills kl 13.00..och allt flöt på helt perfekt!!Upp kom dom och mat fick dom i sig!!

När jag kom hem så hade min man städat och tvättat och till och med rensat upp i stora garderoben här nere..här luktade gott och jag blev väldigt nöjd!!Jag ville ju inte vara sämre utan tog tag i tvätten som låg där uppe..in med allt och in med ny i maskinen..jag stor städade toaletten där uppe och skurade badkar!!så jag tror nästan att det får bli ett bad ikväll med tända ljus!!Ja när barnen gått och lagt sig =)

Nu står maten i ugnen och det luktar himmelskt..det blev det vi egentligen skulle haft igår!!Så en cider till de..känner hur sugen jag blir..skynda!!!Ska strax duka bordet..och tända några ljus till..det är ju så mysigt..
Lærke får väl vara vaken liiite extra idag..fast ändå inte för länge..imorgon börjar ju kalasen..vi ska till Farfar kl 13.00!!Vi skulle visst bli 18 st..hhmm undrar hur många av dom som man träffat innan??

Tänk så nöjd man kan vara över livet!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0