Flyter..

Ja dagarna flyter nästan samman för mig..men i söndags så var det ju sista dagen på min jobbe helg..sen är det bara sååå tråkigt att jobba på måndagen me!!Man tycker liksom att man gjort sitt när man går hem på söndagen =)
Såå jag jobbade måndagen med och pratade igenom vår situation på jobbmed en av mina arbetskollegor och vår driftsledare..vi meddelade även en annan kollega om att vi tyckte att det behövde bli lite ändringar om vårt team skulle hålla..just nu känns ingenting direkt som om det fungerar men nu har vi iaf tagit tag i det och vi får jobba tillsamans på det..så länge alla förstår problematiken så kommer det att gå vägen..

Städade av hela ovanvåningen igår..damma och storstädade alla hörn och kanter..det är inte så ofta som det blir gjort..haha...lat som man är..men nu är där rent och det luktar gott!!Till och med alla dammtussar UNDER sängen är borta..de ni!!
Idag har jag varit ledig heeela dagen och har haft sällskap utav hela min kära familj..Jens stannade hemma på min order eftersom han hade skit ont i armen efter vaccinationen..men jag själv gick och jobbade..hur tänkte jag där??!!Jaja han har iaf varit hemma idag så jag passade på att starta bak verkstad här hemma..jag cyklade ner till byn och införskaffade det sista som jag behövde..träffade på lite kändisar i byn som jag stannade och pratade lite med..vi bor i en liten by..men det kan ju gå månader mellan mötena =)
Hem igen och satte igång...det tog nog totalt 2 timmar att bli klar..eller kanske till och med lite till eftersom Lærke hemskt gärna ville hjälpa till..vi har rullat,snurrat och fjantat oss lite grann..hon och jag..myyys!!
Lussekatterna blev iaf himla goda!!
Och ikväll kommer mamma och pappa på besök för att provsmaka =)

Igår satt jag även och kollade runt på nätet..och vips så fick jag upp en sån våningssäng som Lærke alltid har velat ha..Jens slängde sig på telefonen och den var vår!!!Så nu är han iväg och hämtar den..gissa om hon kommer att blir glad =) Ska in på svågertopr till tygaffären när lönen kommit och skaffa lite tyg så att hon kan göra en koja undertill..hon kommer få sååå fint!!
Det var ju tänkt att vi skulle haft målat hennes rum innan en sådan säng kom in där..men nu var den ju såå blilligt..bara en tredjedel av priset på IKEA!!!Det gick ju inte att motstå =)

Och nu sitter jag här och lyssnar på Lilia som ligger och snarkar här bredvid mig..ett tu tre så hade hon somnat här i soffan..ska passa på och ligga och snusa på henne en stund tänkte jag..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0