Ensam mamma söker...

Åååhhh nu är det slut..jag har suttit som klistrad varje söndag kväll sen det började!!MEN va fan tänkte Helena med..hon plockade bort snygge polisen och sen valde hon Oskar..visst han är säkert jätte trevlig och snäll o så...men va fan Michel hur jäkla underbar var inte han!!Jag hade dött om det var jag som skulle välja!!
Madeleine dådå..jo men Anders hade jag definitivt inte valt..kanske inte helle snygg Martin..men jag hade nog gett Martin en chans iaf....han var så charmig..
Jaha och den sista..hon gjorde ju helt rätt val..fyyy sååå underbar lasse verkar vara..myyys!!Nu längtar jag tills nästa program så man får se hur det gick för dom!!
Och nästa säsong får gärna börja nu!!! =)


                                            

Kommentarer
Postat av: lina

du kan se det på tv3play det gjorde jag:)

2009-11-10 @ 10:23:42
Postat av: AnnSofie

Det blir nog inget nästa program för dom har lagt upp en snutt på tv3 hemsida om hur det gick. Kika där, det gjorde jag så jag vet hur det gick :D

2009-11-11 @ 10:27:33
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0