En lista..

Tidsfördriv!!!


1. Hur gammal är du om fem år?
- 32 Yikes!
2. Vem var den sista du träffade? - Min man Jens.
3. Hur lång är du? - 1,62 m.
4. Vilken var den senaste filmen du såg? - Har inte en aning..ser aldrig på film.
5. Vem ringde du senast? - Mamma och pappa.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - “Hej älskling!Vill du va snäll och köpa med dig något gott hem till ikväll??Puss" Till min man dådå...
7. Vad är dagens planer? - Skriva klart det här sen slöa i soffan en stund till.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Ringa!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - gifta sen 26 år tillbaka.
10. När såg du senast din mamma? - För ca 4 timmar sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? - Grön bruna.
13. Har du någon gång hittat en katt? - Hittat och hittat..ja isf utanför OKQ8.
14. Vilken är din favoritplats? - Mitt hem...och helst i min säng..
15. Vilken plats föredrar du minst? - Toaletten på nedanvångingen..bara för att den är så ful!!!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Säkert kvar i lilla Vellinge..eller kanske i Danmark någonstans...
17. Vad skrämde dig som barn? - Allt som min kära storasyster tutade i mig =).
18. Vem fick dig att skratta senast? - Jens!!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Nej, men jag äger ingen.
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Beror väl på om jag sover i min egen säng eller om jag sover borta.
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 6. Jag sover med 4 st och min man med 2 st
23. Hur många landskap har du bott i? - 1.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? - Usch Ja. 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? –  Strumpor!
26. Är du social? – det skulle jag väl tro =).
27. Vilken är din favoritglass? – Melon.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? – Skrika och härja runt av glädje och chock.
29. Tycker du om kinamat? - Ja det är inte dumt alls.
30. Tycker du om kaffe? - Klarar mig inte utan det.
31. Vad dricker du till frukost? - Kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? - Sover på vänster sida av sängen.
33. Kan du spela poker? - Nej.
34. Tycker du om att mysa? - Det är bland det bästa jag vet!
35. Är du en beroendemänniska? - Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Nej
37. Vill du ha barn? - Ja! Har 2 st huliganer redan
38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska, sedan förstår jag danska..kan några ord me =)
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej, inte om man inte räknar mammas körning när vi skulle in till förlossningen
40. Föredrar du havet eller en pool? - Havet är vackrare att se på, men badar hellre i en pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Struntsaker.
42. Äger du dyra smycken? - Inte dyra , men värdefulla.
43. När känner du dig lycklig? - När jag tänker på hur bra jag egentligen har det.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? - Juleskum.
45. Vem är den roligaste människan du känner? - Öhhh, det är för svårt att svara på,men pappa är en klar favorit =)
46. Välj ett ärr på din kropp? - Blindtarms operations ärr.
47. Vad har du för ringsignal? - Erik Hassle :Hurtful.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Ja, i en liten kartong uppe på vinden.
49. Flirtar du mycket? - Flirtar varje dag med min man.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? - Min profilbild? Det har jag nog ingen ens
51. Kan du byta olja på bilen? - Hmpf… behövs inte. Har ingen bil.
52. Har du fått fortkörningsböter? - Inget körkort heller.
53. Vilken var den senaste bok du läste? -Kommer inte ihåg vad den hette ens..så bra var den!!.
54. Läser du dagstidningen? - Synd och säga
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Nej.
56. Dansar du i bilen? - Tycker inte att man får plats att dansa direkt, men sitta och digga till musiken kan man ju inte låta bli ibland. Tur att det inte är jag som kör!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? -Din gata..
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Mjölk, potatis, gul lök.
59. När var du i kyrkan senast? - Ganska så exakt ett år sedan då minstingen döptes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0