B-day!!

Idag fyller jag år..oj,oj,oj..hela 27 år har snurrat förbi!!Men tänk vilka underbara år jag har haft..än så länge..många till ska det ju bli!!
Har så många minnen..många fina och många man helst bara vill glömma..tänk när man gick i första klass på skolan i Håslöv....och sen hur nervös man blev när man sen skulle till vellinge och gå i skolan.. =) men det gick ju bra det me..Södervångskolan med Kerstin som lärare..guuud vad hon var hård när man jämförde med Raija..haha..ja lågstadiet och mellanstadiet var ju bara lekskola..men fyyy va mysigt när man tänker tillbaka!!Sen helt plötsligt hade man blivit 13 år och skulle på Vånga..DÅ va jag nervös..haha alla var ju sååå stora om man jämförde med sig själv!!Sicken mes man var.. =)
Men på Vånga skolan skaffade jag många vänner och trivdes faktiskt på högstadiet..jag hängde med både dom "coola" och "skejtarna" hahaha!!kan inte mer än att skratta..
Man hängde på Villan och hitta på en massa skit..tänk när mina barn ska hålla på så..Den tiden den sorgen =)Strandbaden,badvägen och en massa andra ställen,minnen,minnen!!
Gymnasiet..ja vad ska man säga..jag HATADE det!!Åååhh vad jag längtade till studenten..men visst den sista veckan i trean så trivdes jag utomordentligt =)
Sen blev det jobb för hela slanten..och däremmelan England,plugg,festande,Jens,flyttande,barn nr 1,plugg,barn nr 2,flytt..jaa det var nog mitt liv!!

Jag har många fina vänner,fin familj,ett bra jobb,en bra man och det absolut bästa i mitt liv...MINA BARN!!!


Summa summarum..mina 27 år har varit fyllda med både glädje och sorg..men är det inte så livet är??!!


Många kramar till er!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Grattis på födelsedagen Emelie! Hoppas att du haft en bra dag :o)Kram Carolina

2009-11-02 @ 19:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0