Äntligen..

Sängen är på plats och fyyy faann vilket jobb vi haft..och dessutom har jag gråtit en skvätt för den såg ju inte ut så som jag ville ha egentligen och sen var den för hög med!!Jag kommer ihåg när vi skulle byta från spjälsäng till "vanlig" säng till Lærke..då var jag också så här..tror lite att det har att göra med att hon bara blir större..hon var ju precis nyfödd och låg på min mage!!Nu får hon snart inte bli större... =)
Meeen sängen på plats och jag har myst till det lite..ska fixa och dona lite till innan jag blir nöjd..ska skriva hennes namn på sängen och sätta upp lite gardiner så hon kan gömma sig eller bara sitta och mysa med en bok..
Sen så ska jag flytta hennes byrå också..man såg verkligen skillnaden på ytorna..nu har hon ju hur mycket som helst med plats över att leka på..köra lite barnvagnar eller sitta på golvet och bygga pussel!!
Ska nog köpa några nya tavlor till henne med..hade förståss bara tänkt att köpa plancher och rama in..kostar ju ingenting och sen blir de lite större i formatet med!!
jag och mina planer =)

Kramar

Kommentarer
Postat av: vera

Ja, men planer ska man ha!

Det har vi alla :oD

2009-11-25 @ 11:12:09
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0