Ååhh herrejesus..

Alltså det här jäkla programmet Ullared????!!!!Inget skit jag tänker se iaf..totalt intelligens befriande att handla för sååå mycket pengar är fan inte sunt!!En som hade handlat för 34000?????!!!och dessutom spenderar dom sin semester där...hallå!!För 34000  hade min familj fått en lyx semester i utlandet och vem fan väljer Ullared då??Jag har varit där och visst skit kul är det att shoppa..men det finns ju gränser!!
När jag var där första gången så handlade jag för 5000..och jag fick en hel de..när jag var där andra gången så handla jag för 3000 och nu sist jag var där så blev det ca 6000...helt lagom för allt jag fick med mig hem..men 34000..kan fan inte smälta de..det är ju 2st månadslöner..????!!!Jaja..
Blev tillfrågad att följa med på lördag..men jag hoppar..har faktiskt inte råd just nu!!För jag vill inte åka upp och inte kunna handla vad jag vill!!Dessutom så fick jag ju en del kläder och pengar nu när jag fyllde år!!

Idag har jag varit ledig och dagen har spenderats med Kristina och barnen..dom kom vid 11 tiden och stannade tills 18.30..då hade vi hunnit med lunch,mellis och middag!!Barnen har stojjat och stimmat och vi hade disco med as hög volym..haha..ni skulle sett Frasse..han kunde skaka rumpan han!!Sååå go!!Flickorna fick på sig kjolar och dansade loss i hela vardagsrummet..fina brudar!!Och jag fick mig ett träningspass då alla barnen skulle bli burna och dansa hela tiden..Men kul har vi haft det idag ialla fall =)

Vi pratade om när var och hur vi träffade våra män..tänk den första pussen,första gången man sov över hos varandra..eller bara den första gången man pratade i telefon!!Det där pirret och svallande känslorna man hade..jag tyckte att Jens var den snyggaste killen jag någonsin sett och undrade många gånger vad han såg i mig..men han har stannat och vi har det bättre än någonsin!!Min man!!Att vi valde att flytta ihop efter bara 4 månader var det många som höjde på ögonbrynen för..men sååå fel dom hade..vi har haft ett skit kul förhållande och jag saknar tiden vi hade innan vi fick barn..och det betyder INTE att jag inte älskar mina barn..men friheten och kärleken var annorlunda då!!Nu har vi mer växt ihop och älkar varandra på ett annat plan än vi gjorde innan..nu har vi stora ansvar och våra barn att tänka på..inte bara på oss!!



Nu ska jag se CSI..får se om jag lägger in några bilder sen innan idag lite senare!!

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0