Tråkiga...

Ååhhh va jag har haft det tråkigt idag..eller ja fram tills efter lunch nånting!!Jag och barnen bara satt hemma och glodde,vi hade svintråkigt..jag ville gå och handla och Lærke ville leka med Maxi eller bada..jag ringde till Linda men dom var ju tyvärr upptagna,och då ville hon bada ist..men med tanke på att regnet har hängt i luften så var jag inte jätte sugen på att uppfylla den önskan =)
Men sen kom räddningen..grannen skrev till mig att dom var hemma och att vi var välkomna in..dom har ju köpt en stor pool som Lærke kunde bada i...och vi gick in!!Då erbjöd sig Christel att jag kunde ju köra ner och handla så passade hon barnen så länge..skönt att slippa asa ner dom till byn..eftersom man inte visste om solen skulle skina eller himlen skulle öppna sig!!Så jag stack ner till byn o handlade lite till kvällsmaten och cigg förståss =) när jag kom hem igen så hade allt gått bra..Lærke vattendjur var i poolen och Lilia låg i vagnen och försökte sova =)
Idag lärde sig Lærke att dyka..hon höll för näsan,stängde munnen och blundade..jätte duktig..och hon kunde dessutom hålla andan ganska så länge med!!
Vi drack en kopp kaffe och åt lite glass samtidigt som vi löste värlsproblemen..jag är sååå glad att ha fått er som grannar!!Fina,fina människor...
Vi gick hem vid 16.00 ca och då startade jag med middagen..idag blev det omelett med spenat och potatis i och korv till det..eller inte jag,jag nöjde mig med 2st knäckebröd!!Och nu har vi lagt barnen,hoppas dom somnar snart..mega trötta båda två!!
Så ska jag laga mig en kopp kaffe och sitta framför burkarna!! =)


Kram

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Ser verkligen fram emot ert besök i slutet av april nästa år :)

Krama barnen från mig..

2009-07-20 @ 21:06:57
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi är glada att ha er som grannar:D

2009-07-21 @ 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0